ضخامت سنج رنگ گواو گووا گووآ

کد محصول (SKU) Guoou MK08 دسته‌بندی:

دستگاه تستر رنگ خودرو جهت ضخامت سنجی رنگ خودرو شرکت رادان، نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش احتمالا شما هم زمانی که قصد خرید ماشین دست دوم داشته­اید به این فکر فرو رفته­اید که آیا این خودرو تصادف داشته است یا خیر؟ این نکته بسیار مهم است […]

عنوان انگلیسی GUOOU Paint thickness gauge

نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

ارسال رایگان
ارسال رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین بازگشت وجه
تضمین بازگشت وجه
پرداخت ایمن
پرداخت ایمن
تضمین اصالت کالا
تضمین اصالت کالا

دستگاه تستر رنگ خودرو جهت ضخامت سنجی رنگ خودرو


شرکت رادان، نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

احتمالا شما هم زمانی که قصد خرید ماشین دست دوم داشته­اید به این فکر فرو رفته­اید که آیا این خودرو تصادف داشته است یا خیر؟ این نکته بسیار مهم است زیرا در برخی مواقع فروشندگان خودرو، واقعیت را به شما نمی گویند و ماشین خود را با قیمت بالاتری به شما به فروش می رسانند. این یکی از هم ترین دلایلی است که ما همیشه می­گویم پیش از خرید خودروی دست دوم، باید خودرو را کارشناسی کنید.

دستگاه ضخامت سنج یکی از مهم ترین ابزار ها در کارشناسی خودرو می باشد که در فروشگاه اینترنتی کارنگ برای شما موجود می باشد. دستگاه های ضخامت سنج در برند های مختلفی تولید  و در بازار به فروش می رسد؛ اما یکی از محبوب ترین برند ها، برند گواو می باشد.

ضخامت سنج گواو از به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت کارنگ می باشد که شما می توانید برای آشنایی بیشتر با این محصول، تا انتها با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید جهت خرید ضخامت سنج های مشابه، بر روی لینک پیشنهادی ضربه بزنید.

ضخامت سنج رنگ گواو مدل MK08:

دستگاه صخامت سنج رنگ گووا که ساخت کشور چین می باشد، که قابلیت اندازه گیری در بازه 0 تا 3000 میکرون را دارید. از مزیت های این دستگاه این است که شما با داشتن تلفن همراه هوشمند، به راحتی می توانید به تمام اطلاعات دست یابید زیرا این دستگاه می تواند از طریق بلوتوث به موبایل شما متصل شود. تستر تشخیص رنگ گوآ دو سطح کالیبره و آلومینیوم دارد و در اندازه گیری هیچ خطایی ندارد.

ضخامت سنج گویو دارای دقت و سرعت فوق العاده بالایی می باشد که می تواند فرایند کارشناسی خودرو را برای شما کاهش داده و بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد. از امکانات این دستگاه می توان به امکان اتصال به موبایل از طریق نرم افزار مروبطه و ذخیره تمامی اطلاعات و تهیه گزارش اشاره کرد.

توجه : این دستگاه دیگر تولید نمیشود. جهت مشاهده دیگر دستگاه های ضخامت سنج رنگ که توسط شرکت کارنگ عرضه میگردد بر روی عکس زیر کلیک نمایید.

 

ویژگی های ضخامت سنج رنگ گواو :

از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • سرعت بالا و دقت بالای این دستگاه ضخامت سنج رنگ
  • مصرف باتری کم
  • سبک و خوش دست بودن
  • رنج اندازگیری بالای دستگاه از صفر الی 2000 میکرون
  • امکان اتصال به موبایل از طریق اپلیکیشن و امکان اتصال به کامپیوتر از طریق پورت USB
  • قابلیت ضخامت سنجی رنگ بر روی پایه های آهنی و آلومینیومی
  • امکان کالیبراسیون دقیق دستگاه با استفاده از تست بلوکها و فویلهای کالیبراسیون داخل دستگاه
  • خاموش شدن اتوماتیک دستگاه در صورت عدم استفاده
  • امکان ذخیره اطلاعات و انتقال اطلاعات به کامپیوتر
  • نور صفحه نمایش جهت انجام ضخامت سنجی در نور کم

کاربرد های دستگاه گووآ:

از این دستگاه ضخامت سنج گواو گویو به دلیل دقت و سرعت بالا میتوان هم در کارهای صنعتی جهت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش های دیگر بر روی پایه های فلزی استفاده کرد و هم در بحث ضخامت سنجی رنگ خودرو جهت انجام کارشناسی رنگ خودرو  و تشخیص مناطق رنگ شده و یا آبرنگ شده و یا تعویضی . این ضخامت سنج رنگ توسط شرکت کارنگ وارد و با گارانتی یکساله ارائه میگردد. ارگونومی و طراحی دستگاه به طوری میباشد که امکان  چرخش دستگاه در دست هنگام اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو به سادگی انجام میپذیرد.

مشخصات عمومی دستگاه تشخیص رنگ خودرو برند گوآ

  • امکان تعیین ضخامت رنگ خودرو بر روی فلزات آهن و آلومینیوم fnf
  • تشخیص اتوماتیک جنس بدنه خودرو
  • تشخیص تصادف از طریق مقایسه نتایج ضخامت سنج رنگ خودرو با میکرون

جدیدترین ضخامت سنج کمپانی FMC با سرعت و دقت فوق العاده ( روی عکس زیر کلیک کنید)

خرید و قیمت ضخامت سنج رنگ گواو:

ضخامت سنج گواو که ساخت چین می باشد، یکی از بهترین محصولات شرکت کارنگ است که شما می توانید برای خرید آن در همین صفحه اقدام کنید. ضخامت سنج ها دارای برند های مختلفی می باشند که مجموعه فروشگاهی کارنگ در پی تحقیقاتی که انجام می دهد همیشه به دنبال یافت و موجود کردن بهترین محصولات برای شما عزیزان می باشد. شما می توانید برای خرید انواع ضخامت سنج ها و مشاهده دیگر برند های ضخامت سنج، بر روی لینک پیشنهادی ضربه بزنید و در صورت رضایت، بهترین محصول را برای خود خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضخامت سنج رنگ گواو گووا گووآ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *