دستگاه تستر رنگ خودرو گویو گواو گووآ

کد محصول (SKU) Guoou GC8102 series4 دسته‌بندی:

دستگاه تستر رنگ خودرو جهت ضخامت سنجی رنگ خودرو شرکت رادان، نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تستر رنگ خودرو گواو که ساخت شرکت گووآ چین می باشد، با رنج اندازه گیری 0 تا 3000 میکرون و سرعت 0.3 یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه […]

عنوان انگلیسی GUOOU Automotive Paint Tester

نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

7,900,000 تومان

ارسال رایگان
ارسال رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین بازگشت وجه
تضمین بازگشت وجه
پرداخت ایمن
پرداخت ایمن
تضمین اصالت کالا
تضمین اصالت کالا

دستگاه تستر رنگ خودرو جهت ضخامت سنجی رنگ خودرو


شرکت رادان، نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

دستگاه تستر رنگ خودرو گواو که ساخت شرکت گووآ چین می باشد، با رنج اندازه گیری 0 تا 3000 میکرون و سرعت 0.3 یکی از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های کارشناسی خودرو در جهان می باشد که در سال 2022 توسط این شرکت ارائه شده است. ما در این محتوا از سایت فروشگاهی کارنگ می خواهیم برای شما به قابلیت ها، ویژگی ها و مشخصات این محصول بپردازیم تا با شناخت کافی اقدام به خرید این محصول نماید. همچنین شما می توانید جهت مشاهده برند های دیگر تستر رنگ خودرو و ضخامت سنج، بر روی لینک پیشنهادی ضربه بزنید.

ویژگی های ضخامت سنج رنگ گووآ سری 4

ضخامت سنج رنگ خودرو از کمپانی گویو با سرعت فوق العاده بالا و دارای اپلیکیشن کارشناسی خودرو از جدید ترین محصولات این شرکت می باشد که شما می توانید در صورت نیاز آن را خریداری کنید. دستگاه ضخامت سنج رنگ گووآ سری 4 محصول کمپانی گووآ چین در سال 2022 میباشد و جدیدترین تستر رنگ ساخت این کمپانی تا این لحظه است. سرعت فوق العاده بالای این ضخامت سنج و اپلیکیشن کارشناسی خودروی آن باعث شده که است که دستگاه گواو به یک دستگاه پرطرفدار در بحث کارشناسی رنگ خودرو در ایران تبدیل شود. از جمله ویژگیهای این تستر رنگ میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • توانایی نمایش ضخامت رنگ بدنه خودرو بر حسب میکرون یا هزارم میلیمتر و اینچ با دقت بالا.
  • دارای امکان ضخامت سنجی بر روی انواع بدنه های آهنی، آلومینیومی و آلیاژی خودرو.
  • رنج وسیع و کاربردی اندازه گیری ضخامت از صفر تا 3000 میکرون.
  • امکان ضخامت سنجی رنگ بدنه خودرو در نور کم با ویژگی چراغ Back Light.
  • کاربرد فویلهای کالیبراسیون برای کالیبره کردن دستگاه ضخامت سنج.
  • مصرف باتری پایین و مناسب دستگاه
  • دارای سنسوری دقیق و پرسرعت
  • دارای اپلیکیشن کارشناسی خودرو قابل نصب بر روی گوشهای اندروید و IOS

ویژگی های ظاهری دستگاه کارشناسی رنگ اتومبیل؛ دستگاه تشخیص رنگ خودرو گویو گواو گووآ:

  • ارگونومی و طراحی دستگاه به طوری میباشد که امکان  چرخش دستگاه در دست هنگام اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو به سادگی انجام میپذیرد.
  • ابعاد کوچک دستگاه ، امکان حمل و نقل دستگاه را بسیار آسان کرده و این موضوع برای کارشناسان رنگ خودرو به صورت سیار که مرتبا در حال جابجایی در سطح شهر هستند بسیار مهم میباشد.
  • وجودچراغ صفحه نمایش امکان انجام تشخیص رنگ خودرو در شب را نیز امکان پذیر کرده است.

کاربرد های دستگاه گووآ:

از دستگاه ضخامت سنج رنگ گویو گواو گووآ میتوان در کارشناسی رنگ خودرو و در کارهای صنعتی به منظور اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش بر روی سطوح فلزی ( آهنی و آلومینیومی ) استفاده کرد. رنج بالای اندازه گیری از صفر تا 3000 میکرون این دستگاه باعث شده است که در مصارف صنعتی نیز بسیار مورد استقبال قرار بگیرد. این تستر رنگ خودرو توسط شرکت رادان وارد و با گارانتی یکساله ارائه میگردد.

گویو گواو گووآ

جهت مشاهده دیگر دستگاه های تستر رنگ خودرو در فروشگاه اینترنتی کارنگ، بر روی عکس زیر کلیک کنید. با درخشش نام کارنگ، دیگر شما می توانید بدون هیچ نگرانی اقدام به خرید بهترین محصولات در این فروشگاه نماید.

خرید دستگاه تستر رنگ خودرو گویو:

همانطور که مشاهده کردید دستگاه تستر رنگ خودرو گواو یکی از بهترین محصولات شرکت گووآ چین می باشد. ما در این محتوا از سایت فروشگاهی کارنگ به توضیح کاربردها، مزایا، ویژگی ها و مشخصات این محصول کاربردی پرداختیم و از دیگر مزیت های این دستگاه تستر رنگ می توان به نرم افزار کارشناسی پیشرفته اشاره کرد. این نرم افزار می تواند فرایند گزارش گیری را برای شما اسان تر کند و به راحت تر شدن شما برای دسترسی به اطلاعات کمک کند.

شما در صورتی که قصد خرید دستگاه تستر رنگ خودرو گویو را دارید، کافیست با کارشناسان مجموعه کارنگ تماس گرفته و محصول خود را ثبت سفارش کنید. همچنین شما می توانید سفارش خود را از طریق این صفحه نیز انجام دهید. دستگاه های ضخامت سنج رنگ خودرو در برند های گوناگونی در مجموعه کارنگ برای شما موجود می باشند که شما می توانید برای مشاهده تمامی آن ها، بر روی لینک پیشنهادی کلیک نماید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه تستر رنگ خودرو گویو گواو گووآ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *