ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN

کد محصول (SKU) TG20FN دسته‌بندی:

  دستگاه ضخامت سنج رنگ

عنوان انگلیسی Coating Thickness Gauge TG20FN

نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

5,550,000 تومان

ارسال رایگان
ارسال رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین بازگشت وجه
تضمین بازگشت وجه
پرداخت ایمن
پرداخت ایمن
تضمین اصالت کالا
تضمین اصالت کالا

 


دستگاه ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN که تولید کمپانی بزرگ FMC است از قابلیت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش بر روی بدنه‌های آهنی و غیر آهنی از سری دستگاه‌های دقت متوسط برخوردار می‌باشد. چنانچه کارشناس رنگ خودرو هستید و در طول روز استفاده مکرری از دستگاه دارید، بهتر است از دستگاه‌های دیگر این شرکت مانند دستگاه مدل TG25 نیز استفاده کنید که دقت و سرعت بسیار بالاتری نسبت به دستگاه مدل TG20 دارد. شرکت رادان به عنوان نماینده انحصاری کمپانی FMC است در این محتوا قصد دارد به معرفی مشخصات، قیمت و نحوه خرید ضخامت سنج رنگ ماشین مدل TG20FN بپردازد. پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی دستگاه ضخامت سنج رنگ

ضخامت رنگ و دستگاه ضخامت سنج رنگ، همانطور که از نامش پیدا است دستگاهی می‌باشد که برای تعیین ضخامت پوشش در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بسیاری از موارد، فقط برای تعیین ضخامت پوشش یا رنگ دسترسی به سطح فراهم است و به دنبال راه حلی هستیم تا از طریق آن بتوانیم از ضخامت پوشش بدون آسیب رساندن به سطح نیز مطلع شویم.

دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو، یک دستگاه است که به وسیله آن می‌توانیم به این خواسته دست پیدا کنیم؛ به طوری که، بدون آسیب رساندن به رنگ، اطلاعات کامل و دقیقی از پوشش آن که مجدد رنگ شده یا است یا خیر، برای ما نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه بسیار کاربردی بوده و ضخامت سنج رنگ برای سطوح آهنی، فلزی و پلاستیکی به کار برده می‌شود.

معرفی دستگاه ضخامت سنج رنگ

مشخصات ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN

دستگاه ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN یکی از انواع دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو است که می‌تواند خواسته‌هایی که در مطالب بالاتر به آن اشاره شد را برای شما برآورده سازد. این یک ویژگی کلی برای این محصول است. درواقع، باید بدانید که دستگاه ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که در جهت سهولت در خواندن اعداد ضخامت رنگ قرار داده شده است. همچنین، این صفحه تصویر دارای وضوح بالا است که کمک می‌کند عدد ضخامت با فونت بزرگ نمایش داده شود.

یکی از مشخصه‌های اصلی این دستگاه، اندازه گیری ضخامت با رنج 0 الی 1000 میکرون است و شما می‌توانید از امکان کالیبره کردن دستگاه با استفاده از فویل‌های کالیبراسیون استفاده کنید. علاوه بر اینها، دستگاه ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN دارای چراغ Back Light است که به شما جهت ضخامت سنجی در نور کم کمک بسیار زیادی می‌کند.

قیمت ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN

دستگاه ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN دارای یک سنسور کوچک با عملکرد مناسب جهت ضخامت سنجی سطوح است و V-Grove سنسور دستگاه، به شما این امکان را می‌دهد که لبه‌های دارای انحنا زیاد را ضخامت سنجی کنید. در کنار تمامی این موارد، مناسب بودن قیمت ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN است که پراهمیت است. برای اطلاع از به صرفه‌ترین قیمت این دستگاه پرکابرد کافی است به ابتدای همین صفحه از فروشگاه رادان به عنوان نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران  مراجعه کنید.

قیمت ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN

خرید ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN

همانطور که مطالعه کردید، دستگاه ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN یک دستگاه پرکاربرد در حیطه کارشناسی رنگ است که با مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فرد خود، کارایی دستگاه را افزایش داده است. توجه داشته باشید که خرید ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر بهره‌مندی از ویژگی‌ها و مزایای شرح داده شده از خدمات پس از فروش و گارانتی آن نیز استفاده کنید. پس تعلل را کنار گذاشته و همین حالا از طریق فروشگاه رادان که نمایندگی انحصاری کمپانی FMC را در ایران بر عهده دارد، برای خرید این محصول و تجربه خریدی ایمن و تضمین شده هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ضخامت سنج رنگ مدل TG20FN”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *