سوکت ترموکوپل،کانکتور ترموکوپل

سوکت‌های کانکتور یکی از اجزای مهم در اتصال ترموکوپل‌ها و سنسورهای دما به سیستم‌های اندازه‌گیری می‌باشند. این اتصالات به وسیله کابل‌های کانکتوری انجام می‌شوند که امکان اتصال و جداسازی سریع ترموکوپل‌ها و سنسورها را فراهم می‌کنند. سوکت‌های کانکتور معمولاً دارای دو نرمال و معکوس بوده و با سر متناسب در ترموکوپل یا سنسور دما اتصال […]

عنوان انگلیسی Thermocouple socket and connector

نماینده انحصاری کمپانی FMC در ایران / دارای گارانتی و خدمات پس از فروش

ارسال رایگان
ارسال رایگان
پشتیبانی 24 ساعته
پشتیبانی 24 ساعته
تضمین بازگشت وجه
تضمین بازگشت وجه
پرداخت ایمن
پرداخت ایمن
تضمین اصالت کالا
تضمین اصالت کالا

سوکت‌های کانکتور یکی از اجزای مهم در اتصال ترموکوپل‌ها و سنسورهای دما به سیستم‌های اندازه‌گیری می‌باشند. این اتصالات به وسیله کابل‌های کانکتوری انجام می‌شوند که امکان اتصال و جداسازی سریع ترموکوپل‌ها و سنسورها را فراهم می‌کنند. سوکت‌های کانکتور معمولاً دارای دو نرمال و معکوس بوده و با سر متناسب در ترموکوپل یا سنسور دما اتصال می‌یابند.

از مزایای استفاده از سوکت ترموکوپل میتوان به اتصال و جداسازی آسان، کمک به از بین بردن اشتباهات در اتصال و قابلیت استفاده مجدد اشاره کرد.

سوکت‌های کانکتور در انواع مختلفی مانند تایپ‌های مینیاتوری (Miniature)، استاندارد (Standard) و بزرگ (Large) موجود هستند. انتخاب نوع مناسب سوکت کانکتور بستگی به نوع ترموکوپل یا سنسور دما و نیازهای اندازه‌گیری دما دارد.


مشاهده کلیه مقاله های مرتبط با ترموکوپل و سنسورهای دما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سوکت ترموکوپل،کانکتور ترموکوپل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *