ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو

نویسنده
تحریریه رادان
تاریخ
تیر 29, 1401
بازدید
15 views

دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو دیجیتال مهم ترین ابزار کارشناسان در تشخیص رنگ شدگی خودرو محسوب میشود که با بهترین قیمت و کیفیت، در فروشگاه اینترنتی رادان کیوسی به فروش میرسد. ما در این مقاله برای شما به بررسی و معرفی ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو، نحوه کار با دستگاه […]

ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو

دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو دیجیتال مهم ترین ابزار کارشناسان در تشخیص رنگ شدگی خودرو محسوب میشود که با بهترین قیمت و کیفیت، در فروشگاه اینترنتی رادان کیوسی به فروش میرسد. ما در این مقاله برای شما به بررسی و معرفی ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو، نحوه کار با دستگاه تشخیص رنگ خودرو و جدیدترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو پرداختیم. اگر شما می خواهید از قیمت پیشرفته ترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو در بهترین مرکز فروش دستگاه تست رنگ خودرو مطلع شوید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. یکی از انواع دستگاه تشخیص رنگ خودرو، دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری می باشد که در فروشگاه رادان برای شما موجود شده است.

جدیدترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو در مرکز فروش دستگاه تست رنگ خودرو رادان:

در حال حاضر برندهای متنوعی از این دستگاه ها در بازار موجود هست. متاسفانه در بسیاری موارد دستگاه های مورد نظر نسبت به قیمتشان کیفیت مطلوبی ندارند. برای مثال در برخی مواقع ادعا میشود که دستگاه ضخامت سنج مورد نظر دقت بالایی دارد. ولی با یک تست دمایی معلوم میشود که دستگاه ادعا شده خطای قابل ملاحضه ای در دماهای بالا یا پایین دارد. معیارهای مهمی در انتخاب دستگاه ضخامت سنج رنگ خودرو وجود دارد. دقت، سرعت، کیفیت ساخت، رنج اندازه گیری، امکانات، صفحه نمایش و ارگونومی دستگاه از جمله این معیار ها هستند. یکی دیگر از معیارهای خرید یک دستگاه ضخامت سنج رنگ قیمت آن می باشد.

در بسیاری موارد با توجه به عدم وجود نظارت در بازار کشور ما قیمت های نامناسب برای این دستگاهها تعیین میشود که به هیچ عنوان با مشخصات دستگاه مذکور سازگار نیست.شرکت رادان با تجربه چندین ساله در زمینه تامین ابزار دقیق از چندین سال پیش اقدام به تامین دستگاههای ضخامت سنج رنگ نموده است. دستگاههایی که این شرکت تامین میکند توسط سازنده های مطرح جهانی تولید میشوند. در ادامه به بررسی چند نمونه از دستگاه هایی که توسط این شرکت عرضه می شوند، پرداخته می شود.

معرفی ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو: دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو  FMC TG35:

دستگاه ضخامت سنج  یکی از ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو می باشد که علاوه بر داشتن دقت و سرعت بالا باید کارایی اندازه گیری نقاط مختلف خودرو را داشته باشد. FMC tg35 علاوه بر دارا بودن سرعت و دقت بالا توانایی اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو را در تمامی بدنه خودرو دارا می باشد. این دستگاه با کمک پراب خود این امکان را به کارشناس میدهد تا بتواند بدون هیچ مشکلی، سنسور دستگاه را در تمامی محیط بدنه خودرو بر روی بدنه خودرو در تماس قرار دهد. این دستگاه در شکل زیر نمایش داده شده است.

دستگاه ضخامت سنج FMC TG35
دستگاه ضخامت سنج FMC TG35

در دستگاههای معمولی یعنی دستگاه های بدون پراب کاربر مجبور است برای قرائت مقدار ضخامت به سمت دستگاه خم شود. در این حالت علاوه بر اینکه کارشناس سریعتر خسته میشود، سرعت کار نیز بسیار پایین می آید. در بازار امروز با توجه به رقابتی شدن فضای رقابت، سرعت همیشه یک برگ برنده محسوب میشود.

ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو دارای سرعت اندازه گیری بسیار بالایی است. برخی از دستگاه ها در هنگام نمایش مقدار اندازه گیری شده با تاخیر عمل میکنند. بدین صورت که مقدار ضخامت کمی با تاخیر بر روی دستگاه ثابت شده و نمایش داده میشود. عواملی مانند جنس و تکنولوژی دستگاه از عوامل تاثیرگذار در سرعت دستگاه میباشد. با توجه به دفترچه، این دستگاه میتواند در هر ثانیه دو بار ضخامت سطح را اندازه گیری نماید. این بدین معنی میباشد که کارشناس میتواند بدون هیچ تاخیری مقدار ضخامت را اندازه گیری نماید.

دقت دستگاه fmc tg35  چقدر می باشد؟

از دیگر عوامل مهم در خرید یک دستگاه ضخامت سنج مناسب کیفیت کارکرد آن در دماهای مختلف است. بسیاری از دستگاه های ضخامت سنج دیجیتال در دماهای بالای 40 درجه سانتیگراد دقت خود را از دست میدهند. تصور کنید در دمای 40 درجه ای تهران مشغول کارشناسی یک خودروی گران قیمت هستید. اگر دستگاه شما  بیش از حد مجاز ( 20 میکرون) خطا داشته باشد، ممکن است به شدت شما را گمراه کند. ممکن است که ضخامت واقعی رنگ 120 میکرون باشد و دستگاه شما آن را 100 میکرون نمایش دهد. در این حالت ممکن است شما به اشتباه یک قطعه از خودرو را تعویضی تشخیص دهید.

حالت بر عکس این هم ممکن است، یعنی ممکن است ضخامت واقعی رنگ 100 میکرون باشد و دستگاه شما آن را 120 میکرون نمایش دهد. در این حالت شما به اشتباه آن ناحیه از خودرو را دارای رنگ شدگی تشخیص خواهید داد. در بازار فعلی خودرو هر گونه اشتباه در کارشناسی رنگ ممکن است باعث میلیونها تومان ضرر شود.

نحوه کار با دستگاه تشخیص رنگ خودرو:

دستگاه FMC tg35 با توجه به تستهای انجام شده دارای دقت بسیار خوبی در دماهای مختلف است. جهت تست در دماهای بالا سطح مورد نظر به دمای بالای 40 درجه سانتیگراد رسانده شده و سپس عملیات اندازه گیری رنگ انجام میشود. طبق تست انجام شده خطای FMC tg35  در دمای حدود 45 درجه سانتیگراد کمتر از 5 میکرون است. این خطا در اندازه گیری ضخامت رنگ خودرو قابل اغماض است. همچنین در دماهای پایین نیز این دستگاه عملکرد بسیار مناسبی دارد. با توجه به تستهای انجام شده خطای این دستگاه در دمای منفی 5 درجه سانتیگراد کمتر  از 5 میکرون میباشد.

تشخیص رنگ شدگی خودرو از قدیم تا به امروزه تغییراتی زیادی داشته است، برای مثال در قدیم با استفاده از قدرت بینایی، کارشناسی خودرو را انجام می دادند اما امروزه با استفاده از دستگاه های جدید و مدرن مثل ضخامت سنج ها، کارشناسی رنگ را انجام می دهند؛ شما برای آنکه با نحوه کار با دستگاه تشخیص رنگ خودرو آشنا شوید، می توانید به مقاله پیشنهادی مراجعه نماید.

رنج اندازه گیری دستگاه FMC tg35 چقدر است؟

 دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو FMC tg35  توانایی اندازه گیری رنگ خودرو را تا 2000 میکرون دارا میباشد. این رنج وسیع این امکان را به کارشناس میدهد تا بتواند بدون هیچ دغدغه ای هر نوع ایراد رنگ را شناسایی کند. برخی از دستگاههای موجود در بازار رنج محدودی دارند. برای مثال اگر دستگاهی تا 500 میکرون را اندازه گیری کند، نمیتواند بتونه 600 میکرونی را تشخیص دهد.

تکرارپذیری و ثبات اندازه گیری دستگاه FMC tg35 از دیگر مزایای آن به شمار میرود. تکرار پذیری به این معنا است که با اندازه گیری چندباره یک سطح مقدار نشان داده شده توسط دستگاه تغییری نکند. تستهای انجام شده بر روی این دستگاه حاکی از با ثبات بودن اندازه گیری های آن دارد. صفحه نمایش دستگاه FMC tg35 دو حالت دید در روز و دید در شب دارد. در مواقعی که نور محیط کم است، کاربر میتواند از حالت دید در شب استفاده کند. در این حالت چراغ صفحه نمایش روشن شده و نور صفحه افزایش می یابد.

قیمت پیشرفته ترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو:

کمپانی fmc  علاوه بر مدل tg35، مدلهای با کیفیت دیگری نیز تولید میکند. برای مثال دستگاه tg25 که به لحاظ قیمت و کیفیت یک پله پایین تر از tg35 میباشد. در لینک زیر میتوانید مشخصات دستگاه tg25 را مطالعه بفرمایید.مدل tg25 در حالت عادی دقتی مشابه با tg35 دارد. تفاوت را میتوان در دماهای بالاتر پیدا کرد. Tg25 در دمای 45 درجه سانتیگراد در حدود 2 برابر TG35 یعنی در حدود 10 میکرون خطا دارد.

در جمع بندی مقاله میتوان گفت دستگاه TG35 یکی از ارزان ترین و باکیفیت ترین دستگاه تستر رنگ شدگی خودرو می باشد که با توجه به ویژگی های بسیار ممتازی که دارد میتواند گزینه اول خرید باشد. در حقیقت با توجه به توانمندیهایی که دارد، دستگاه بسیار ارزانی میباشد! ما در این مقاله از سایت رادان کیوسی برای شما به آموزش نحوه کار با دستگاه تشخیص رنگ خودرو پرداختیم  و جدیدترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو را برای شما معرفی نمودیم. اگر شما می خواهید از قیمت پیشرفته ترین دستگاه تشخیص رنگ خودرو در بهترین مرکز فروش دستگاه تست رنگ خودرو مطلع شوید، می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. یکی از انواع دستگاه تشخیص رنگ خودرو، دستگاه تشخیص رنگ خودرو لیزری و قلمی می باشد که در فروشگاه رادان برای شما به قیمتی مناسب و کیفیتی عالی، موجود شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *